Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII

Site-ul www.girocompany.ro este proprietatea S.C. GIRO TRAVEL COMPANY SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Roman, judet NEAMT, str. Stefan cel Mare bloc 7, parter 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J27/777/2003, cod unic de identificare fiscala RO15480250 (denumita „GIRO”).
GIRO este specializata in vanzarea online a produselor si accesoriilor SPARTAK, TOTEM, GLADIATOR, WOODMAN, LIDER, VOINIC, POER, AIRWHEEL. GIRO vinde produse prin intermediul site-ului www.girocompany.ro precum si prin retailerii traditionali sau companii independente.
Persoana fizica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului www.girocompany.ro, este denumita pe parcursul acestor termeni si conditii “CLIENT”. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, CLIENTUL are obligatia de a citi cu atentie “Termenii si Conditiile” prevazute in acesta. Inainte de efectuarea oricarei tranzactii CLIENTUL declara ca a luat la cunostiinta si a acceptat termenii si conditiile prezentate.
GIRO isi rezerva dreptul de a modifica prezentul contract ori de cate ori este necesar, fara o instiintare prealabila expresa a CLIENTULUI, acesta avand obligatia de a accesa pagina de Termeni si Conditii la accesarea site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la continutul acestor Termeni si Conditii. Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.girocompany.ro vor fi validate in limita stocului disponibil, GIRO rezervandu-si dreptul de a limita cantitatile comandate de catre CLIENT sau de a refuza livrarea unei comenzi fara explicatii suplimentare.

Numar telefon serviciu relatii cu CLIENTII: 0727.177.188 (numar in reteaua Telekom)

Adresa de corespondenta GIRO: Roman, judet NEAMT, str. Stefan cel Mare bloc 7, parter 1

Site-ul este accesibil CLIENTILOR 24 de ore din 24, 7 zile din 7 in afara cazurilor in care se efectueaza operatiuni de mentenanta.

1. OBIECT
Prezentul contract denumit «Termeni si conditii» descrie conditiile generale de vanzare online de bunuri intre GIRO si CLIENT, precum si drepturile si obligatiile partilor. Contractul poate fi salvat si/sau imprimat pe suport de hartie.

2. INREGISTRAREA CLIENTULUI
CLIENTUL este orice persoana fizica cu varsta de peste 18 ani care are toate drepturile legale sa valideze o comanda. Selectand iconita «plata comenzii» CLIENTUL confirma si garanteaza ca este in deplinatatea drepturilor legale sa accepte Termenii si Conditiile. Inainte de a efectua prima comanda si de a personaliza spatiul virtual propriu, CLIENTUL trebuie sa defineasca un nume si o parola formata din cel putin 6 caractere alfanumerice si care sa contina cel putin o cifra – (un control pentru unicitatea inscrierii va fi efectuat de catre sistem). In cazul pierderii sau uitarii parolei aceasta poate fi regenerata accesand casuta «contul meu» si introducand adresa de mail, urmand ca noua parola sa fie transmisa prin mail. Parola este strict confidentiala si va fi ceruta ori de cate ori CLIENTUL va efectua o comanda online,  fiind singurul responsabil de utilizarea acesteia.

Important! Parola nu va fi folosita pentru efectuarea de plati online, aceasta va fi folosita doar in scopul inregistrarii CLIENTULUI in vederea efectuarii comenzilor online.

3. MODIFICAREA «TERMENILOR SI CONDITIILOR»
GIRO isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment «Termenii si Conditiile», CLIENTUL urmand a se informa prin accesarea acestei pagini in momentul accesarii site-ului, sau ulterior ori de cate ori doreste sau atunci cand finalizeaza o comanda. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se considera acceptul acestuia cu privire la modificarile facute. Noile conditii vor fi aplicate oricarei comenzi/tranzactii incepand cu ziua modificarii acestora. CLIENTUL este sfatuit ca, anterior emiterii/validarii unei comenzi, sa consulte cu atentie “Termenii si Conditiile” pentru a putea la cunostinta de modificarile aparute.

4. CARACTERISTICILE PRODUSELOR
GIRO prezinta pe site produsele impreuna cu descrierea cat mai detaliata a acestora, permitand CLIENTULUI sa ia la cunostinta informatiile esentiale inainte de a face o comanda finala/definitiva. Prin efectuarea unei comenzi, CLIENTUL recunoaste ca a luat la cunostinta toate datele afisate pe site despre produsele comandate (denumire, pret, specificatii tehnice, greutate, cantitate, informatii speciale despre produs, diverse limitari de cantitate, etc) si ca le accepta fara nicio rezerva.

Fisa detaliata cu informatii despre produs nu reprezinta o sursa contractuala, ci datele au titlu informativ. Produsele se afla intr-o continua schimbare, specificatiile (caracteristicile tehnice ale produselor) se pot modifica fara preaviz. Ne straduim sa afisam informații exacte despre fiecare produs aflat la vanzare pe site-ul www.girocompany.ro, insa nu putem garanta sau asigura exactitatea, integritatea sau actualitatea acestor informații in permanenta. Va recomandam sa nu va bazati numai pe informatiile prezentate, pentru informatii suplimentare despre un produs, va rugam sa ne contactați.

www.girocompany.ro nu isi asuma nicio raspundere pentru eventualele greseli sau declaratii eronate cu privire la produse sau informatii luate de pe ambalajul acestora.

Conținutul informatiilor de pe acest site are doar scop de referinta si nu este destinat sa inlocuiasca sfatul unor specialisti din diverse domenii.

5. DISPONBILITATEA PRODUSELOR SI VALIDITATEA OFERTELOR
Ofertele de produse si preturile afisate GIRO sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site si in limita stocului disponibil.  Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezenta butonului «Adaugare in cos», in dreptul acestora. Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre CLIENT, produsul/produsele sa devina indisponibile. Pentru evitarea situatiei descrise in paragraful anterior, GIRO va depune toate eforturile necesare sa asigure disponibilitatea gamelor de produse oferite.

6. PRETURILE
Preturile produselor si serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si au TVA inclus. Taxele de transport la domiciliu (pe teritoriul Romaniei) pentru achizitiile de peste 1500 RON la o comanda sunt gratuite pentu Client, fiind suportate de catre GIRO. Pentru comenzile de sub aceasta valoare, exista un tarif forfetar pentru livrare de 11.9 lei inclus TVA. Eventualele reduceri existente la momentul comenzii, sunt aplicabile in momentul validarii acesteia de catre CLIENT.

Preturile afisate contin TVA legal, toate modificarile survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta in pretul produselor si serviciilor prezente pe site in momentul intrarii in vigoare a actului normativ respectiv.

In cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost gresit introduse in bazele de date ale GIRO sau afisate gresit, iar livrarea nu a fost efectuata, GIRO isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta CLIENTUL in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

7. COMANDA
7.1. «Contul meu»
Pentru efectuarea de cumparaturi prin intermediul site-ului www.girocompany.ro, CLIENTUL trebuie in prealabil sa isi creeze un cont de CLIENT in momentul adaugarii primului produs in cosul de cumparaturi.
Pentru a-si putea crea contul, CLIENTUL trebuie sa adauge adresa electronica de mail si o parola. Aceste 2 elemente sunt confidentiale. CLIENTUL va fi singurul responsabil de consecintele utilizarii contului sau pana la dezactivarea acestuia. Deasemenea, CLIENTULUI i se vor mai cere si alte informatii cu caracter personal, exclusiv necesare pentru emiterea facturilor si pentru livrarea produselor, cum ar fi: nume, prenume, numar de telefon, adresa electronica, adrese de livrare exacte si corecte, cod postal. CLIENTUL se obliga sa furnizeze informatii corecte si sa informeze GIRO de orice modificare survenita asupra acestor informatii furnizate. Un recapitulativ cu aceste informatii ii va fi trimis spre validare CLIENTULUI prin intermediul unui e-mail. Aceste informatii sunt necesare in gestionarea comenzilor si a relatiilor comerciale dintre GIRO si CLIENT.

GIRO nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare sau alte probleme. In acest context toate taxele de transport efectuat pentru reexpedierea comenzii vor reveni in sarcina CLIENTULUI.

7.1.1. Utilizarea contului
CLIENTUL are posibilitatea de a urmari statusul comenzilor sale de pe site accesand rubrica «Contul meu». Istoricul tranzactiilor efectuate intre GIRO si CLIENT va putea fi consultat in orice moment pe site in rubrica” Contul meu”, datele tranzactiilor fiind pastrate pe site pentru o perioada de 3 (trei) luni sau pana la exercitarea dreptului de opozitie.

7.1.2. Dezactivarea contului
In cazul nerespectarii de catre CLIENT a «Termenilor si Conditiilor», GIRO isi rezerva dreptul de a dezactiva contul CLIENTULUI, fara nicio despagubire si fara acordarea unui preaviz, dupa instiiintarea acestuia printr-o scrisoare electronica. In caz de frauda din partea CLIENTULUI, dezactivarea contului se va face fara preaviz, fara instiintare, fara alte formalitati si fara despagubiri. CLIENTUL care doreste dezactivarea contului sau, va transmite o instiintare in acest sens catre GIRO prin e-mail la contact@girocompany.ro sau telefonic la 0727.177.188. GIRO se obliga sa dezactiveze contul in maximum 3 zile lucratoare de la primirea cererii de dezactivare.

7.2. Validarea unei comenzi de catre CLIENT
In vederea efectuarii si inregistrarii unei comenzi, CLIENTUL trebuie sa urmeze instructiunile afisate pe site in acest sens. In momentul dinaintea validarii comenzii, CLIENTULUI i se va pune la dispozitie un recapitulativ al informatiilor legate de comanda (numar articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare cat si adresa selectata pentru livrarea la domiciliu), iar acesta valideaza printr-un simplu «click» pe butonul «ACCEPT».

Orice comanda nevalidata nu va putea fi onorata. Doar simplul fapt de a adauga produse in cos nu inseamna ca a fost validata comanda.

7.3. Confirmarea comenzii de catre GIRO
GIRO confirma validarea comenzii printr-un e-mail automat trimis catre CLIENT, prin intermediul caruia i se vor comunica urmatoarele informatii:
i) lista cu articolele comandate, preturile produselor, adresa pentru livrarea la domiciliu si mentiunile factute de catre CLIENT la momentul efectuarii comenzii;
ii) taxe de transport (daca exista)
GIRO poate solicita informatii suplimentare despre adresa si ora la care sa fie livrata comanda, in cazul in care informatiile furnizate initial de catre CLIENT nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. In acest caz, comanda va fi validata doar la primirea noilor informatii solicitate. In cazul nefurnizarii de catre CLIENT a informatiilor suplimentare solicitate, GIRO isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva.

Nu exista limita de comanda.
Taxa de transport se calculeaza in functie de valoarea  produselor comandate, dupa cum urmeaza:
a) Pentru valoarea totala a produselor comandate cuprinsa intre 0 lei si 1499,99 RON: Taxa de transport = 11.9 lei inclus TVA.
b) Pentru valoarea totala a produselor comandate peste 1,500 RON:  Taxa de transport pentru CLIENT = 0 RON.
GIRO isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care exista probleme cu plata acesteia, in cazul existentei unui litigiu cu CLIENTUL respectiv, in cazul in care exista posibilitatea lipsei din stoc a mai multor produse din respectiva comanda. In acest caz, GIRO va informa CLIENTUL despre respectiva situatie printr-o scrisoare electronica sau telefonic.

8. PLATA PRODUSELOR
In niciun moment sumele incasate nu vor fi considerate ca fiind depozite in cont.
8.1. Descrierea metodelor de plata
8.1.1 Card bancar:
GIRO accepta plata prin intermediul urmatoarelor carduri bancare de debit sau credit: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron. Suma de plata pentru comanda validata va fi blocata de pe cardul valid inregistrat in momentul validarii comenzii respective. Suma platita efectiv pentru comanda va fi retrasa doar in momentul in care CLIENTUL intra in posesia produselor comandate si nu poate fi mai mare decat suma blocata initial in momentul validarii comenzii. Diferenta dintre fondurile blocate si cele platite efectiv va fi deblocata in maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primirea produselor comandate (aceasta diferenta poate proveni de exemplu din lipsa stocurilor la anumite produse din comanda). Termenul in care banca emitenta a cardului deblocheaza/crediteaza suma in contul CLIENTULUI, nu poate fi estimat/controlat de catre GIRO si partenerul sau EuPlatesc.ro si poate diferi de la o banca la alta si de la un caz la altul.

8.1.2 Plata numerar (ramburs)
In cazul in care alegi varianta ramburs plata se va face in momentul in care produsele ajung la tine.

8.1.3 Ordin de plata
Pentru optiunea de plata prin transfer bancar, ziua de livrare a produselor este conditionata de momentul in care transferul bancar va fi efectuat de catre banca si banii au fost debitati in contul GIRO.

8.2 Lipsa platii/Probleme intampinate la plata
CLIENTUL garanteaza GIRO ca modul de plata utilizat este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa. GIRO isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata. GIRO isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare.

8.3 Securizarea metodelor de plata
Toate tranzactiile bancare de pe site vor fi efectuate intr-o maniera securizata, EuPlatesc.ro – partenerul GIRO – fiind garantul acestei securitati din punctul de vedere al efectuarii platilor online si se obliga sa protejeze toate datele si informatiile personale ce au legatura cu modalitatile de plata online. Toate informatiile introduse in vederea efectuarii unei plati online (numarul cadrului, parola, data validitatii cardului) nu sunt stocate pe serverele GIRO ci vor fi exclusiv prelucrate de catre EuPlatesc.ro.

8.4 Chitanta si Factura
O Factura va fi eliberata pentru fiecare comanda in parte si va contine detalierea produselor comandate si va insoti produsele livrate. O chitanta va fi eliberata pentru fiecare comanda in parte ce se achita cash si va insoti produsele livrate.

9. LIVRARE
9.1. Informatii generale
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre CLIENT in procesul efectuarii comenzii. CLIENTUL se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in bonul de comanda. CLIENTUL are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii (strada, numarul strazii, blocul/cladirea, numarul, etajul, codul interfonului, codul postal). In cazul aparitiei unor erori la introducerea acestor informatii, GIRO nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii. Livrarea produselor este asigurata pe tot teritoriul Romaniei, in conformitate cu acoperirea CURIERULUI. Livrarea comenzilor este asigurata de partenerul GIRO, prestator logistic denumit  “CURIER”. Comanda va fi livrata intr-o singura transa, GIRO nu are posibilitatea sectionarii comenzii in mai multe transe de expediere. Livrarile vor avea loc in urmatoarele intervale orare care pot fi selectate de catre CLIENT si care pot fi de Luni-Vineri: intre 9-18 iar Sambata intre 10-13.

9.2 Conditii de livrare
La solicitarea GIRO sau a CURIERULUI, CLIENTUL va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre sistemul de vanzare. In cazul in care CLIENTUL se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca CLIENTUL nu indeplineste conditiile de mai sus. In cazul livrarii la locul de munca al CLIENTULUI, caz in care CURIERUL nu poate avea acces in locatia respectiva, CLIENTUL trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda. CLIENTUL va fi contactat telefonic de catre CURIER in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site. CLIENTUL se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul CURIERULUI. Livrarea se considera a fi indeplinita de catre GIRO, la momentul predarii produselor comandate catre CLIENT la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

9.3. Receptia produselor
CLIENTUL se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre CURIER la livrarea produselor comandate. Deasemenea, CLIENTUL va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. Prin semnarea bonului de livrare CLIENTUL recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate. In cazul unui incident survenit in urma livrarii comenzii, CLIENTUL se obliga sa contacteze GIRO, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor  si sa reclame problemele aparute (dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare). GIRO se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.

9.4. Intarzierile la livrare
Data de livrare precum si intervalul orar pentru livrarea comenzilor vor fi clarificate de catre CLIENT cu CURIERUL, in functie de disponibilitatea acestora. In ipoteza in care aceste date si ore de livrare nu vor putea fi respectate, CLIENTUL va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispozitie de catre acesta, respectiv prin intermediul postei electronice sau telefon. GIRO depune constant eforturi in vederea colaborarii cu CURIERI care pot asigura un nivel ridicat de calitate a livrarii (livrare rapida si produse nedeteriorate). Cu toate acestea, in anumite situatii (de exemplu de Sarbatori sau zile speciale precum Black Friday), exista o probabilitate destul de ridicata ca livrarile sa intarzie. Ne cerem scuze anticipat si va recomandam sa comandati mai din timp sau sa aveti amabilitatea de a astepta livrarea comenzii dvs. In orice caz, GIRO sfatuieste CLIENTUL sa anunte aceasta intarziere contactand GIRO pentru a putea gasi solutia optima in vederea livrarii produselor. Pentru intarzieri la livrare mai mari de 7 (sapte) zile lucratoare, CLIENTUL este indreptatit sa ceara anularea comenzii printr-o scrisoare electronica transmisa la adresa de e-mail: contact@girocompany.ro sau la numarul de telefon 0727.177.188.

10. RETUR
10.1 Dreptul de returnare a produselor achizitionate online
CLIENTUL poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.  GIRO recomanda CLIENTULUI care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze in scris (electronic) GIRO, urmand a i se atribui un numar de retur. Returnarea produselor se va face la Punctul de lucru GIRO din  Bucuresti: Str. Intrarea Targu Frumos nr. 20, parter, Sector 4, Bucuresti, prin CURIER sau personal cu un telefon prealabil pentru confirmarea datei si intervalului orar si doar insotite de documentele originale primite la livrare (factura si chitanta – daca e cazul) precum si a numarului de retur.

10.2. Conditii de returnare
Returnarea produselor se va face in ambalajul original, in bune conditii pentru revanzare, insotite de toate accesoriile existente in pachetul primit si insotite de documentele originale primite la livrare. Rambursarea costului produsului se va face la pretul inscris pe factura fiscala ce insoteste produsul returnat, in 2 conditii:

1. sub conditia trimiterii produsului cu CURIERUL agreat de catre GIRO (in cazul utilizarii unui alt CURIER, trimiterea se efectueaza pe spezele CLIENTULUI)
2. produsul receptionat nu prezinta alte modificari (de orice natura) care ar diminua valoarea acestuia. Singurele modificari ce nu afecteaza valoarea rambursata sunt cele ca urmare a manipularilor necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Rambursarea costului va fi efectuata prin aceeasi metoda prin care produsul a fost achitat sau prin virament bancar in contul indicat de catre CLIENT, in termen de maxim 15 (cincisprezece) zile lucratoare de la data preluarii produsului.

In situatia in care, ca urmare a manipularilor altele decat cele normale pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor (de ex cand ambalajul original este vadit deteriorat partial sau total, sau lipsesc componente sau accesorii ale produselor), GIRO achita o valoare diminuata cu costurile directe necesare pentru aducerea produsului la conformitate.

Sub conditia acceptarii din partea CLIENTULUI, GIRO poate livra un produs de un pret si calitate echivalente cu cele comandate de CLIENT.

11. Despre Garantie
Produsele GIRO, indiferent de categoria din care fac parte vor fi insotite de Certificat de Garantie si Manual de Utilizare in format printat sau electronic pe CD. In unele cazuri produsele vor fi desigilate pentru a fi verificate dupa care vor fi resigilate, acestea purtand o stampila speciala: ”VERIFICAT GIRO” sau similar. Este obligatorie completarea garantiei cu datele personale si pastrarea bonului fiscal sau a facturii pentru valabilitatea garantiei.

Produsele GIRO care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi transmise astfel:
a) UNELTELE PENTRU GRADINA la serviceurile autorizate GIRO din orasul cel mai apropiat de domiciliul CLIENTULUI, conform procedurilor mentionate in Certificatul de Garantie;
b) TERMOSTATELE INTELIGENTE POER si
c) VEHICULELE ELECTRICE CU GIROSCOP AIRWHEEL la punctul de lucru GIRO din Bucuresti ce va fi indicat in urma apelului telefonic, prin CURIER sau personal cu un telefon prealabil pentru confirmarea datei si intervalului orar, conform procedurilor mentionate in Certificatul de Garantie.
In situatia solicitarii reparatiei in garantie, produsele trebuie insotite de documentele originale primite la livrare (factura si chitanta si Certificatul de Garantie).

12. Informatii privind DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 – privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, CLIENTII vor avea in vedere urmatoarele:
CLIENTII au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
– colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
CLIENTII pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie.
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

GIRO achita Taxa de Timbru Verde.

13. Livrarea Comenzilor
Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. sau termenul convenit impreuna cu serviciul relatii cu CLIENTII. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin CURIER, va recomandam sa refuzati receptia lor. Toate comenzile indiferent de valoare vor fi sub incidenta taxei de transport care va fi achitata de catre CLIENT sau de catre GIRO, functie de valoarea comenzii, dupa cum este descris mai sus.

14. Relatia cu CLIENTII
Pentru orice informatie sau reclamatie, CLIENTII au la dispozitie urmatoarele:
* Telefonic la numarul: 0727.177.188 (se aplica tarifele pentru apelurile in reteaua Telekom) si vor fi gestionate dupa urmatorul program: Luni-Vineri 9.00 -18.00
* prin e-mail: contact@girocompany.ro
* prin scrisoare recomandata la adresa: Roman, judet NEAMT, Str. Stefan cel Mare bloc 7, parter 1.

15. Protectia detelor cu caracter personal
Datele obtinute cu ocazia creerii contului nu vor face obiectul vreunei tranzactii intre GIRO si alte companii. GIRO are dreptul de a utiliza informatiile cu caracter personal doar in scopul organizarii de activitati de facturare sau marketing, in stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

GIRO va pastra confidentialitatea asupra acestor informatii si se obliga sa nu le divulge tertilor decat cu acordul expres al CLIENTILOR sau in situatiile in care aceasta comunicare ar fi strict necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati CLIENTILOR, obtinute ca urmare a participarii acestora la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promotional, sau alte campanii promotionale organizate de catre GIRO, precum si in situatiile in care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor informatii. Conform legii aveti dreptul de acces gratuit la datele dumneavoastra, printr-o cerere scrisa, datata si semnata, adresata GIRO la adresa de mail contact@girocompany.ro sau la adresa: Roman, judet NEAMT, Str. Stefan cel Mare bloc 7, parter 1. Aveti, de asemenea, dreptul de interventie asupra datelor : dupa caz, puteti solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor .

GIRO este operator de date cu caracter personal inscris in  Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 34326/12.03.2015.

In continuare va explicam modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate și scopul în care acestea sunt folosite. După cum știti, au existat recent unele evoluții semnificative în legislația europeană privind protecția datelor. Este vorba de un nou Regulament al Uniunii Europene privind Protecția Datelor (GDPR- General Data Protection Regulation) publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene sub numele de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, document care abrogă Directiva 95/46/CE. Regulamentul pune accent special pe protecția datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice care se află în Uniunea Europeană. În contextul relației profesionale cu CLIENTUL, GIRO poate prelucra date cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
* comunicarea cu partenerii de afaceri despre serviciile oferite;
* inițierea, procesarea, gestionarea relațiilor contractuale și menținerea relațiilor de afaceri între GIRO și CLIENT.
* realizarea de evenimente promoționale;
* menținerea și protejarea securității serviciilor, prevenirea și detectarea amenințărilor de securitate, a fraudei și a altor activități criminale sau rau intenționate;
* asigurarea conformității cu obligațiile legale (de exemplu obligațiile de păstrare a evidenței în conformitate cu dreptul fiscal și comercial) și politicile GIRO;
* soluționarea litigiilor, punerea în aplicare a acordurilor noastre contractuale și stabilirea, exercitarea sau apărarea solicitărilor legale.

În scopurile menționate anterior, GIRO poate procesa următoarele categorii de date cu caracter personal:
* informații de contact comerciale, cum ar fi numele, adresa de lucru, numarul de telefon de serviciu si adresa de e-mail;
* datele de plată, cum ar fi datele necesare pentru procesarea plăților și prevenirea fraudei;
* alte informații care trebuie procesate pentru inițierea, procesarea și gestionarea relațiilor (contractuale) și menținerea relațiilor de afaceri sau pe care le oferiți în mod voluntar, date de corespondență precum și alte date referitoare Ia relația de afaceri existentă.
Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus, inclusiv îndeplinirea unei relații contractuale. În situația în care baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal nu este menționată expres, aceasta rămâne cea de la art.5, alin.(1), lit.a) (dacă a fost acordat consimțământul) sau art.6 alin.(1) lit.b) sau f) din Regulamentul general privind protecția datelor (Regulamentul UE 2016/679):
* prelucrarea este necesara pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru etapele precontractuale;
* prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de operator sau de o terță parte.

În condițiile în care datele personale menționate anterior nu sunt furnizate sau sunt insuficiente sau dacă GIRO nu poate să colecteze datele personale respective, scopurile descrise pot să nu fie îndeplinite sau solicitările/cererile primite să nu fie procesate. Este important să rețineți că acest lucru nu va putea fi considerat neîndeplinirea obligațiilor noastre în baza unui contract.

Perioada de timp pentru care păstrăm informațiile variază în funcție de utilizarea informațiilor. În unele cazuri, există cerințe legale pentru păstrarea datelor pentru o perioadă minimă. Cu excepția cazului în care există o cerință legală specifică pentru a păstra informațiile, intenționăm să păstrăm datele pentru o perioadă care nu este mai mare decât cea necesară pentru a îndeplini o nevoie legitimă de afaceri a GIRO.
Pentru GIRO este importantă securitatea și acuratețea datelor, de aceea:
* vom păstra datele dumneavoastră personale numai atât timp cât este necesar;
* uneori este posibil să vă contactăm pentru a actualiza datele;
* ne asigurăm că numai anumite persoane avizate au acces la datele dvs, conform fișei postului;
* vom revizui continuu modul în care procesăm datele pentru a fi în concordanță cu prevederile GDPR.

În legătură cu prelucrarea Datelor cu Caracter Personal și în baza condițiilor specificate în Legea 677/2001 si in Regulamentul privind protectia datelor la nivel european 679/2016, vă puteți exercita oricare dintre următoarele drepturi:
* dreptul de acces la datele personale care vă privesc;
* dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea atunci când datele sunt inexacte sau incomplete;
* dreptul de a solicita ștergerea datelor în anumite circumstanțe (de ex. cand datele personale nu mai sunt necesare în raport cu scopurile menționate mai sus);
* dreptul de a solicita restricționarea prelucrării în anumite circumstanțe (de ex. atunci când dumneavoastră contestați exactitatea datelor – pentru perioada ce ne-ar permite verificarea exactității acelor date);
* dreptul de a depune o plângere la noi și/sau la autoritatea competentă privind protecția datelor;
* dreptul de a vă opune prelucrării;
* dreptul de a vă retrage consimțământul, în orice moment, pentru prelucrarea datelor personale, la care ați consimțit anterior.

Începand cu data intrării în vigoare a Regulamentului UE 679/2016, respectiv 25 mai 2018, veți beneficia și vă veți putea exercita suplimentar:
* dreptul de a fi uitat, în sensul adresării unei solicitări către GIRO pentru ștergerea evidențelor datelor personale din mediul on-line;
* dreptul la portabilitatea datelor, în sensul transferului datelor dumneavoastră personale către un alt operator de date personale desemnat de dumneavoastră;
* dreptul de a fi notificat în caz de încălcări privind securitatea datelor, de către operator.

Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care GIRO procesează datele dvs. personale, vă rugăm să ne contactați. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere responsabilă de supravegherea procesării datelor cu caracter personal. Pentru GIRO este Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – http://www.dataprotection.ro/
Toate litigiile de orice natură, inclusiv neîndeplinirea și executarea, vor fi determinate de instanțele din România.

16. Proprietate intelectuala
Orice reproducere, descarcare, copiere, modificare, utilizare in scopuri comerciale, totala sau partiala a diferitelor elemente ale site-ului (inclusiv continutul editorial si fotografii) sunt interzise si expune autorul/autorii sai la posibile actionari in justitie. Termenii si Conditiile Generale de vanzare nu autorizeaza in nici un caz reproducerea, modificarea sau utilizarea comerciala a diferitelor elemente ale site-ului. Toate drepturile asupra marcilor verbale si tridimensionale sunt rezervate proprietarilor acestora.

17. Generalitati
Site-ul poate contine si link-uri ale altor colaboratori care reprezinta legaturi cu alte site-uri. GIRO nu este responsabil pentru continutul si functionarea acestor site-uri externe la care CLIENTUL are acces via site-ului de vanzari online www.girocompany.ro.

18. Forta Majora
Toate evenimentele de forta majora definite de legislatia romana reprezinta un motiv de suspendare si stingere a obligatiilor GIRO. GIRO nu poate fi tras la raspundere in aceste cazuri de forta majora.

19. Reclamatii si Litigii
Termenii si conditiile de vanzare sunt supuse legislatiei din Romania. In caz de aparitie a unor litigii CLIENTUL va putea sa depuna reclamatii catre GIRO pentru a ajunge la o solutionare amiabila. Insa in conditiile in care nu s-a ajuns la o intelegere amiabila intre parti, litigiul va putea fi solutionat de catre tribunalele din Romania.

20. Platforma de Solutionarea Online a Disputelor se regaseste aici: Solutionarea Online a Disputelor.